I forbindelse med en oppgave i mediefaget, Markedskommunikasjon på Drømtorp vgs, gitt i April 2016, ble det inngått en samarbeid med Breiband AS og læreren i faget om utforming av forslag til en reklamefilm. Forlaget til reklamefilm skulle deriblant samsvare med bedrift identiteten til Bredbånd AS samt. og sette fokus på produktfamilien, Antennebrebåndet, til Breiband AS. Etter at alle forlagene til reklamefilmen, produsert av elever i Markedskommunikasjon, hadde blitt vist valgte Vidar Fineiden og Alexander Kavli å gå videre med forslaget lagt fram av Alliance Victoire Musana. Videre fikk Alliance Victoire Musana i oppgaven om gjøre endringer nevnt nedenfor i forslaget samt videreutvikle deler av forslaget mot vederlag.
filmes er fremdeles i bruk på deres nettside: https://www.breiband.no/privat/om-oss/">https://www.breiband.no/privat/om-oss/
Kommentarer
Eirik Havnes
7 måneder, 3 uker siden
Dette her er jo en super proff film. Håper du/dere fikk gode tilbakemeldinger på den.
Både klipp, bildebruk, tekst og musikk, ligger tett opp mot hvordan slik film lages til vanlig.
Hadde det kanskje vært mulig å gjøre den enda strammere i sømmene hvis noen av ordene og bildene ble klippet enda tettere sammen? For eksempel i linja "på vidda, marka, og rett utenfor byene". Hadde dere brukt de tre første bildene som brukes i filmen (av vidde, mark og suburbant bymiljø), over den setninga - hadde dette blitt både thight og poetisk på samme tid. Men for all del, veldig bra arbeid!
Del kommentaren
Kopier denne URLen og del den med andre
... eller send en epost.