Solveig Gunnarsen 21 år Ble medlem for 3 år, 2 måneder siden Solveig Gunnarsens aktivitet Det hadde vært så digg å kunne tegne og bygge sitt eget hus da. Tenk deg. To-etasjes bolig i ytterkanten av en eller annen storby, gåavstand til nærmeste butikk, asfaltert innkjørsel som lyser opp når du parkerer bilen i mørket, fintrimmede hekker som gir privatliv men òg ser lekre ut … Lastet opp Shit. Må bli arkitekt? 3 år, 2 måneder siden Tidligere aktivitet