Vi sees i morgen, Stavanger Sebastian N Ble medlem for 10 år, 10 måneder siden (2002 besøk) Må man alltid trykke på bilder for å se dem, eller er det bare jeg som må det? Evt, vet noen hvorfor det er sånn?