Stjernehimmel

Sunniva Tønne
Sunniva Tønne
Ble medlem for 11 år siden (999 besøk)

Uansett hvor grusomme følelser jeg har inni meg, sorg, angst, tvil, depresjon, hjertesorg, fortvilelse, og det kjennes ut som det har vert bedre å bare forsvinne, hvis jeg seg månen
stopper alt, tårene, tankene og fylles med noe fantastisk, uvitende, fascinasjon, håp.
Månen, den glitrende stjernehimmelen og skyene, har reddet meg så mange ganger.