Teknologiens venleik og mørke djupner Solveig Gunnarsen Ble medlem for 3 år, 2 måneder siden (406 besøk) Eit essay eg skreiv på skulen for eit par måneder sidan. Trur det ligg noko poetisk der ein stad.